piątek, 27 stycznia 2012

JAK NAUCZYĆ SIĘ OBSŁUGI MPC 500 ( jak na nim grać )

Na początku myślałem, że nauka gry na samplerze zajmie mi 1-2 dni. Wcześniej już kilka lat tworzyłem beaty na PC, więc pomyślałem, że taki kozak jak ja wchłonie instrukcję obsługi jak gąbka wodę. Zdziwiłem się, kiedy przeszukałem całe pudełko 5 razy i nie znalazłem instrukcji obsługi w języku polskim. Otrzymałem drogą mailową jedynie tzw. " Szybki Start " ( nie polecam tej instrukcji po polsku, niczego konkretnego się nie dowiesz ). Zatem zostaje nam wersja English. Jak ktoś zna język herbaciarzy w stopniu podstawowym ( jak ja ) to powinien mniej więcej coś załapać. Grunt, to usiąść na spokojnie z instrukcją w jednym ręku, z MPC w drugim i przestudiować wszystko pomału. Proponuję przejrzeć poradniki na youtubie i w ten sposób uzupełnić wiedzę z instrukcji, bądź też wiedzę z youtuba uzupełnić instrukcją, jak komu wygodniej. Osobiście polecam tutoriale użytkownika riosbeatz1. Beatmaker z niego średni, ale poradniki ma dobre.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz